Tevreden klanten? Maak medewerkers gelukkig

Tevreden klanten? Maak medewerkers gelukkig

Geen gelukkige medewerkers? Dan ook geen gelukkige klanten. Het werkgeluk van medewerkers is een van de meest onderschatte onderdelen op de weg naar een betere……

Artikel
6 tips om vals alarm te voorkomen

6 tips om vals alarm te voorkomen

Valse alarmmeldingen komen veel voor en in de vakantieperiode misschien nog wel vaker dan normaal. Hoe kunt u voorkomen dat uw installatie onnodig alarm slaat…

Artikel
Hartverwarmende hospitality in 7 stappen

Hartverwarmende hospitality in 7 stappen

Hoe zorg je ervoor dat je in een snel digitaliserende samenleving the human touch niet uit het oog verliest? Hoe maak je van klanten ‘Toffe…

Gratis Whitepaper
Securitas verzorgt video-oplossing TT Assen

Securitas verzorgt video-oplossing TT Assen

Perfect zicht op het circuit, een professionele mobiele meldkamer en soepel te besturen apparatuur. In samenwerking met International Security Agency (ISA) heeft Securitas dit jaar…

Artikel
Omotenashi: onvoorwaardelijke gastvrijheid

Omotenashi: onvoorwaardelijke gastvrijheid

Er is klantenservice, en dan is er Japanse klantenservice. Japanse bedrijven hebben hospitality tot kunst verheven. ‘Omotenashi is de opperste vorm van gastvrijheid’, zegt Toyota…

Artikel

Poll

Is uw securitybeleid aangepast aan de huidige dreigingen en veranderende wetgeving?

Laden ... Laden ...
Haal meer uit uw werkdag: 5 tips

Haal meer uit uw werkdag: 5 tips

Werken in een kantoortuin? Volgens onderzoek is dat een drama voor uw concentratie en dodelijk voor de productiviteit. Reden om ons eens te verdiepen in…

Artikel
Wat kan het SOC voor u betekenen?

Wat kan het SOC voor u betekenen?

Met de verbouwing van onze voormalige meldkamer in Geldrop beschikt Securitas over het SOC, een van de meest geavanceerde Operations Centers van Nederland. In het…

Gratis Whitepaper
AVG ook gevolgen voor hospitality

AVG ook gevolgen voor hospitality

De invoering van de nieuwe privacywetgeving (AVG) verloopt niet zonder slag of stoot. Sinds 25 mei zijn organisaties verplicht zorgvuldig(er) met persoonsgegevens om te gaan.…

Artikel