De vakantie is hét moment voor het opdoen van nieuwe inzichten en het verleggen van uw horizon. En het goede nieuws: u hoeft er niet…
Waar horeca en zakelijke dienstverlening van elkaar lijken te verschillen, ziet Welkom! als hospitality dienstverlener dat beide op het gebied van gastvrijheid van elkaar kunnen…
Wist u dat er in één bezoek zo’n 120 contactmomenten zijn die invloed hebben op het imago van een organisatie? Oprechte aandacht voor bezoeker en…
In de top drie van ergernissen? Wachten! Niemand houdt van wachten. Regelmatig wordt dan ook onderzoek gedaan naar het effect van wachtverzachters. Zoals afgelopen zomer…
Gastvrijheid komt niet alleen de bezoekbeleving, maar ook de veiligheid in organisaties ten goede. Dat stelt Ursula Buiteman, Business Developer bij Welkom!, onderdeel van Securitas.…
Hier vindt u al onze whitepapers, infographics en interessante leaflets.
Naar downloads »
Beheerden mannen in vroegere tijden het hospitalitydomein, tegenwoordig zijn het vooral vrouwen die werken als receptionist, gasten ontvangen en service verlenende functies uitoefenen. Een van…
Organisaties besteden te weinig aandacht aan het prikkelen van de geur-, smaak-, geluid- en gevoelszintuigen. Bedrijven richten zich vooral op de visuele aspecten van de ontvangstruimte…
Hospitality een hype? Het label Welkom! bewijst dat het meer is dan een loze kreet. Dagelijks helpt Business Developer Ursula Buiteman organisaties bij het vinden…
Meld u aan voor onze nieuwsbrief.