Zomerlezen: 6 boeken over gastvrijheid

Artikel

De vakantie is hét moment voor het opdoen van nieuwe inzichten en het verleggen van uw horizon. En het goede nieuws: u hoeft er niet…

5 tips uit de horeca die elk bedrijf kan toepassen

Waar horeca en zakelijke dienstverlening van elkaar lijken te verschillen, ziet Welkom! als hospitality dienstverlener dat beide op het gebied van gastvrijheid van elkaar kunnen…

Artikel

Oprechte aandacht voor je bezoeker: 7 tips

Wist u dat er in één bezoek zo’n 120 contactmomenten zijn die invloed hebben op het imago van een organisatie? Oprechte aandacht voor bezoeker en…

Artikel

Persoonlijke aandacht beste wachtverzachter

In de top drie van ergernissen? Wachten! Niemand houdt van wachten. Regelmatig wordt dan ook onderzoek gedaan naar het effect van wachtverzachters. Zoals afgelopen zomer…

Artikel

Hospitality als lijm voor veiligheidsoplossingen

Gastvrijheid komt niet alleen de bezoekbeleving, maar ook de veiligheid in organisaties ten goede. Dat stelt Ursula Buiteman, Business Developer bij Welkom!, onderdeel van Securitas.…

Artikel

Opmars vrouwen in hospitality

Beheerden mannen in vroegere tijden het hospitalitydomein, tegenwoordig zijn het vooral vrouwen die werken als receptionist, gasten ontvangen en service verlenende functies uitoefenen. Een van…

Artikel

Te weinig aandacht voor geur bezoekbeleving

Organisaties besteden te weinig aandacht aan het prikkelen van de geur-, smaak-, geluid- en gevoelszintuigen. Bedrijven richten zich vooral op de visuele aspecten van de ontvangstruimte…

‘Gastvrijheid met de paplepel ingegoten’

Hospitality een hype? Het label Welkom! bewijst dat het meer is dan een loze kreet. Dagelijks helpt Business Developer Ursula Buiteman organisaties bij het vinden…

Artikel