Cultuurverschillen? Een kwestie van inleven

Artikel

Wat de een normaal vindt, vindt een ander misschien maar raar. Zeker in het omgaan met andere culturen is het soms zoeken naar een gastvrije…

Hoe hospitality bijdraagt aan uw bedrijfsresultaat

Hoe hospitality bijdraagt aan uw bedrijfsresultaat

Hospitality geeft u en uw bezoekers niet alleen een goed gevoel, het heeft ook invloed op uw cijfers. Lukt het u een 9 of zelfs…

Artikel
Samenwerken is de trend: vorm één facilitair team

Samenwerken is de trend: vorm één facilitair team

Klantvriendelijkheid, menselijkheid en vertrouwen: opdrachtgevers zijn niet alleen tevreden met resultaten, ze verwachten topservice. Volgens Welkom! en Securitas managers Ursula Buiteman en Martijn Janssen is…

Artikel
Verdiep en verbeter de bezoekbeleving – 5 tips!

Verdiep en verbeter de bezoekbeleving – 5 tips!

U wilt het uw gasten zo aangenaam mogelijk maken, en natuurlijk streeft u ook naar een optimale bezoekbeleving. Ursula Buiteman, business developer bij Welkom!  geeft…

Artikel
Gastvrijheid is geen luxe maar noodzaak

Gastvrijheid is geen luxe maar noodzaak

Welkom zijn en je ergens welkom voelen, dat zijn twee heel verschillende dingen. Kon je je vroeger onderscheiden door klantvriendelijk en gastvrij te zijn, tegenwoordig…

Artikel