De grootste valkuilen bij ontruimingen

De grootste valkuilen bij ontruimingen

BHV’ers zijn ontzettend belangrijk in de functie van ‘voorpost’ bij ontruiming. Toch worden er veel fouten gemaakt. René Wollaars, Adjunct Hoofdbrandmeester Preventie bij de Brandweer……

‘Een computer voorspelt, de mens verrast’

‘Een computer voorspelt, de mens verrast’

Is de toekomst digitaal? Zijn klantadviseurs straks niet meer nodig? Ostar Toonen, directeur van Tempo-Team en voorzitter van de stichting Nationale CQ-test voorspelt van niet.…

Artikel
Hospitality als lijm voor veiligheidsoplossingen

Hospitality als lijm voor veiligheidsoplossingen

Gastvrijheid komt niet alleen de bezoekbeleving, maar ook de veiligheid in organisaties ten goede. Dat stelt Ursula Buiteman, Business Developer bij Welkom!, onderdeel van Securitas.…

Artikel
Leer uw werkplek kennen

Leer uw werkplek kennen

De BHV-training is voor organisaties vaak een verplicht nummer. Medewerkers voelen zich lang niet altijd zeker in hun rol, zelfs niet na een cursus. Herkenbaar?…

Opmars vrouwen in hospitality

Opmars vrouwen in hospitality

Beheerden mannen in vroegere tijden het hospitalitydomein, tegenwoordig zijn het vooral vrouwen die werken als receptionist, gasten ontvangen en service verlenende functies uitoefenen. Een van…

Artikel

Poll

Is uw securitybeleid aangepast aan de huidige dreigingen en veranderende wetgeving?

Laden ... Laden ...
Politie brengt camera’s in beeld

Politie brengt camera’s in beeld

100.000 geregistreerde camera’s. Deze mijlpaal heeft de Nationale Politie in de zomer van 2016 bereikt met het project ‘Camera in Beeld’. Volgens projectleider Karel van Engelenhoven…

Artikel
Maatwerk en creativiteit: trends in werving & selectie

Maatwerk en creativiteit: trends in werving & selectie

Het eerste contact met je bedrijf, wordt meestal gelegd via de gastvrouw of receptionist. Hij of zij is het visitekaartje van de zaak. Hoe vind…

Artikel
Te weinig aandacht voor geur bezoekbeleving

Te weinig aandacht voor geur bezoekbeleving

Organisaties besteden te weinig aandacht aan het prikkelen van de geur-, smaak-, geluid- en gevoelszintuigen. Bedrijven richten zich vooral op de visuele aspecten van de ontvangstruimte…