Artikel door Gerben.
De logistieke wereld veroveren met krachtige hardware in combinatie met slimme software. Securitas en Peripass hebben de handen ineengeslagen om processen op logistieke sites te…
Technologische ontwikkelingen hebben een hoge vlucht genomen. En ook in de toekomst zullen nieuwe mogelijkheden security-oplossingen een stap verder brengen. In dit artikel geeft Gijsbert…
Securitas breidt haar team met beveiligingsmensen fors uit om aan de vraag uit de markt te blijven voldoen. Dit jaar zijn ruim 1.800 vacatures beschikbaar…
Met de introductie van sluitbegeleiding op afstand kunnen tankstations nu ook zonder fysieke begeleiding veilig afsluiten ‘s avonds. In samenwerking met dochteronderneming Poseidon ontwikkelde Securitas…
Vakantie, openstaande ramen en deuren zijn voor inbrekers een vrijbrief om toe te slaan. Nu de zomer is begonnen, is het risico op een inbraak…
‘Denk groot’, dat is het motto van facility manager Rebecca de Klerck van Nutricia Research. Om de beste service te leveren is ze overtuigd van…
De samenwerking tussen hospitality- en securityorganisaties verbeteren. Daarmee kunnen organisaties de veiligheid enorm vergroten. Zonder aan hospitality in te boeten. Dat stellen onze veiligheidsspecialisten en…
Securitas lanceert een nieuwe veiligheidsstrategie: 4D Beveiligen. Dit is een innovatieve manier van beveiligen waarbij de factor mens en zijn informatiepositie centraal staan. Securitas speelt met 4D…
Terreurdreiging maakt het afstemmen van safety en security nog noodzakelijker. “Veiligheid en beveiliging zijn nauw met elkaar verbonden. Met het afstemmen van beide disciplines en…
Het aantal overvallen op winkeliers is gedaald, maar andere vormen van winkelcriminaliteit krijgen onvoldoende aandacht. Dat stelt Detailhandel Nederland. De belangenorganisatie pleit voor een structurele…
Denk aan ANNA en smeer NIVEA zijn perfecte ezelsbruggetjes als het gaat om alerte gastvrijheid. Maar er zijn meer hulpmiddeltjes om de communicatie en hospitality…
Klanten zijn veeleisender dan ooit en slechte ervaringen worden steeds gemakkelijker gedeeld. Goed (leren) omgaan met klanten is daarom belangrijk. In de whitepaper ‘Hoe om…